fbpx

על גבות מודגשות, שפתון פתייני ופרידה קאלו אחת

Frida Kahlo

הבחירה בפרידה קאלו כמושא השראה לצילומים, הייתה כה טבעית לי ולתמר מתפתחי בלוג!, שאני תוהה איך לא עשינו זאת קודם. וכך יצא, שביום שבת קריר עליתי להרי ירושלים למפגש מרגש אתה ועם קוב לובס, שניהם מאפרים מוכשרים, יצירתיים ומאוד מאוד שונים.

איפור – קוב לובס. שרשרת ועגילים – ליאת גינזבורג

כשחשבנו על פרידה, חשבנו על כל מה שהיא מביאה עמה. הגבות העבות, התכשיטים הגדולים, הפרחים המייצגים כל כך. מיד קפצה לראשי ליאת גינזבורז, בעלת מותג התכשיטים Ginzburg Jewelry, ויומיים אחרי זה כבר הייתי אצלה בסטודיו ובחרתי יצירות מופת שילוו את ההפקה. העיצובים הייחודים הכניסו אותנו לתוך חלום, כשכל פריים לקח אותנו לכיוונים שונים וחדשים.

איפור – קוב לובס. שרשרת – ליאת גינזבורג. תכשיט ראש – שנטי גדרון

מראה דרמטי אחד יוצר על ידי קוב, שהטכניקה שלו מתבססת על הרבה מאוד הכנה של הפנים, התחייסות אליהם כקנבס. חיטובים, הצללות, תווים. זו היתה הפעם הראשונה שערכתי היכרות עם MAC – REBEL וזהו שפתון שעלי לאמץ מיידית לאוסף. המראה שהתקבל הינו דרמטי, מחוטב וחזק, ויתאים לבנות אמיצות שאינן מפחדות מצבעים דומיננטיים.

איפור – קוב לובס
תמר היא רכה יותר ומתחברת לעור שמולה בצורה הרמונית וזורמת. המראה שיצרה לוקח את הסממנים המוכרים של פרידה ומעניק להם משמעות יותר יומיומית. הגבות המודגשות בשילוב השפתיים המוכתמות בעדינות, הן פתרון מושלם לבנות שמעוניינות במראה שהוא רך, אך דומיננטי ובעל נוכחות. 
איפור – תמר רוזנטל. תכשיט ראש – ליאת גינזבורג
איפור – תמר רוזנטל. תכשיט ראש – ליאת גינזבורג

על הצילום הופקד איתי בן שמחון, צלם מוכשר ורגיש שהצליח להוציא ממני המון. העבודה עם שני המאפרים המוכשרים האלה אחד אחרי השנייה, ועם איתי המקסים, היו מענגים ומיוחדים. זוהי ללא ספק הפקת הביוטי הכיפית ביותר שלקחתי בה חלק. ההפקה הבאה כבר מתבשלת אצלנו על אש קטנה, אין מהנה משיתוף פעולה עם בלוגרית לתחום, שגם יודעת לאפר נפלא.

איפור – תמר רוזנטל. תכשיט ראש – ליאת גינזבורג

כמובן שגם יקירתי כתבה על הענין המרגש ואת הגיגיה אפשר ומאוד מומלץ לקרוא כאן.
לעמוד הפייסבוק של תמר
לעמוד הפייסבוק של ליאת
לעמוד הפייסבוק של השפנפנה

על איזה מראה הייתן הולכות? ואת מי עוד הייתן רוצות לראות בבלוג כמושא השראה? 

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

23 תגובות

  1. היה תענוג =) אין ספק שהיית מרכז ההפקה, ולא רק בגלל שאת עמדת לפני המצלמה אלא מכל כך הרבה סיבות נוספות.
    מחכה לפעם הבאה 3>

  2. על השיער כבר החמאתי לך בעבר , לפעמים אני מתגעגעת לשחור סיני שאני הייתי עושה מידיי פעם… לא יודעת מה גורם לי עכשיו לחשוב פעמיים אם להמשיך לעשות אותו או לא … בכל מקרה את מהממת !

  3. No freakin way.. I cannot believe that i just ran into your facebook, and then your beauty blog! first of all, you're gorgeous – second – I can't remember what nickname I was going under when I was writing my blog but if Bordy, stellar or lucky 4 rings a bell – please contact me at [email protected]

    Loving your reviews too, I seriously can't believe that you're into this kind of stuff because i had a blog too not too long ago (in English, Iv'e been in the US for the last 3 years for school) and ahaahhah I feel like I want to talk about makeup and skincare and hair stuff with you all day now.
    Ok if you remember me and don't think I am a total creeper by now then please email me! xoxo

  4. איזה יופי של שיתוף פעולה ורעיון נפלא !!
    הכל מקסים, האיפור, התכשיטים התמונות וכמובן את נראית מדהים !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: