fbpx

אין לי מה ללבוש • בארון של יעל רגב

את יעל רגב אני מכירה כבר שנים, עוד כשהיתה מוכרת בתור ‘יעל קלבה רגב’, וניהלה בלוג בועט וצבעוני. מאז עברו לא מעט שנים בהן גם הספקנו לעבוד יחד במגזין ‘סגנון’ אותו היא ערכה ובו אני כתבתי על ביוטי. יעל היא אחת הנשים הכי נו בולשיט באזור, כזו שאומרת מה היא חושבת בלי מעצורים, ועושה את כל מה שהיא עושה עם סגנון צבעוני, שמח ומקורי ומילה אחת שמלווה את הכל וכבר הפכה למזוהה אתה לחלוטין – ‘מוגזם’. ואת המוגזם הזה היא גם עוטפת בסרט ורוד עז, כי אם כבר אז כבר. היא מגדלת כלב ותוכי, חולקת את חייה בסטורי בלי פילטרים (אבל גם שומרת על פרטיות במקומות שהיא מרגישה שצריך) ובאופן כללי היא אחד האנשים שאני הכי אוהבת לעקוב אחריהם, בטח ב-2020. ברור שרציתי להציץ לה לארון, שנתחיל?

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201102-143516_instagram-01-1-1024x1024.jpeg

מי את יעל רגב?

אני יעל רגב, בת 37, אשת תוכן, עורכת, אינסטגראמרית, יו טיוברית ובעלת פינה בתוכנית הטלויזיה ‘גלית ואילנית’.

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא img_4744-01-1024x1024.jpeg

איך היית מגדירה את הסטייל שלך? מאיפה את שואבת השראה?

אין שום הגדרה לסטייל שלי. אני לא טרנדית במיוחד, אבל גם לא מנותקת מטרנדים. אני בעיקר מושפעת ממה שאני מוצאת ומוצא חן בעיניי וגם יושב לי יפה על הגוף. אני מאוד בייסיק ביץ’ במובן הזה. תנו לי סקיני שחור גנרי שגורם לי להרגיש כוסית ומבחינתי יש לנו אאוטפיט. אני בדרך כלל מתלבשת נשי יחסית, שזה אומר שמלות וחצאיות, אבל בחורף אני מתמסרת לג’ינסים בכיף. אבל הסטייל שלי באמת לא מוגדר.

יש איזו אשליה כזאת שעד שנות ה-30 את כבר תהיי לגמרי סגורה על סטייל ברור שמאפיין אותך, אבל זו חשיבה מגוחכת ופריבילגית של נשים שכל מה שיש להן לעשות כל היום הוא להתעסק בהידוק הסטייל שלהן. הסטייל שלי משתנה כל הזמן, יש תקופות שאני ממש מינימליסטית ומונוכרומטית ואז פתאום מתפרצת לי התשוקה לפריטים צבעוניים ולא קשורים כמו הנעליים של אדידס שקניתי לאחרונה משיתוף הפעולה עם לוטה וולקובה. למרות שאני חייבת לציין שבאמת אשלב אותן בדרך כלל עם אאוטפיט שחור כדי לאזן. בקיצור, הסטייל שלי הוא כתם שחור שזרוקים עליו לפעמים אביזרים לא קשורים. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא untitled-design-2-01-1024x1024.jpeg

איך את מאחסנת את הבגדים שלך? יש לך טיפ או טריק שעוזר לך לשמור על סדר?

יש לי ארון קיר מאוד גדול והבגדים שלי בדרך כלל מאוד מסודרים שם. כמובן אני מדברת על בגדים שאני בדרך כלל לא לובשת. רוב הבגדים שאני לובשת באופן קבוע זרוקים איפושהו אצלי בחדר על הכיסא או מעל סל הכביסה. פעם בכמה שבועות אני חשה מארי קונדו ומסדרת אותם חזרה בארון. אבל באמת, מלתחת הרצפה שלי עושה את העבודה. גם הפן שלי לשיער תמיד זרוק על הרצפה, אני חושבת שזה סבבה לגמרי, כי ככה הוא תמיד בזוית העין מוכן בשלוף.   

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201018-205755_instagram-01-2-1024x1024.jpeg

מה הקטגוריה האהובה עליך בארון ולמה?

ערימת הטי שירטים המסודרת שלי. יש שם מבחר מרהיב של טי שירטים שאספתי מכל מקום אפשרי, חלק מברשקה ועד מותג האופנה הישראל TRES. זו ערימה נהדרת לצילומי אינסטגראם כי היא תמיד נראית פוטוגנית ומעניקה לי ניצוץ מגניבות שתכלס לא באמת קיימת בי. אני אוהבת ללבוש אותם עם חצאית בגזרה גבוהה (שחורה כמובן). לשלב טי שירט עם ג’ינס נגיד או מכנסיים תמיד גורם לי להרגיש נורא לא נשית. נורא טום בוי ולא בקטע שיק. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא dscf7411-01-1024x1024.jpeg

יש לך פריט עם סיפור מעניין או כזה שמאוד יקר ללבך?

אני בנאדם מאוד לא סנטימנטלי או ארכיוני ואני נוטה לזרוק ללא רחמים או למכור או לתת במתנה בגדים. באמת יש מעט פריטים ששמרתי במהלך השנים, כולל שמלה שאלון לבנה תפר במיוחד בשבילי ומכרתי אותה. סורי אלון. השמלה היחידה שממשיכה איתי בארון כבר שנים היא שמלת פרינט כרישים שאני תפרתי בגזרת שמלת נשף כזאת, בסגנון השמלות של לילי אלן משנת 2006. היא מאוד מייצגת בעיניי את שנות ה-20 שלי, לא שהן היו טובות או משהו כזה, אבל לא יודעת, לא מצליחה להעיף אותה. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 01-1024x1024.jpeg

יש לך פריט שאת חורשת עליו נון סטופ? ואחד כזה שאת לא לובשת אבל לא יכולה להיפרד ממנו?

אני מסוג הנשים שאם אני מוצאת פריט שאני אוהבת אני קונה ממנו כמה. כי אני מהחורשות והפריט יהפוך לסמרטוט בסופו של דבר. אחד מהפריטים שאני חורשת עליהם כרגע (ויש לי למזלי 2 עותקים ממנו) הוא שמלת פרינט פרחים של תמנון. אגב, העובדה שבתמנון יש בגדים גאוניים זה סוד שכבר כולם יודעים, נכון? 

באיזה אתרים את אוהבת לעשות שופינג אונליין?

ASOS כמובן. ולאחרונה גיליתי את אתר Farfetch שמכיל בעיקר מוצרי יוקרה אבל הם מגיעים כל כך מהר עם שליח שזה ממש גורם לי לרצות למסור להם את כל המשכורת שלי. ויש שם מבחר מושלם של בגדי ואביזרי מעצבים. אל תיכנסו, זה יקר, זה אסון. חוץ מזה אני תמיד מפנטזת להזמין מהאתר Shein ואז משתפנת. וחבל כי יש שם פריטים שנראים ממש ממש יפים. בגדול, אני לא חובבת גדולה של רכישות אונליין ותמיד אעדיף לקנות פריט בחנות. לא יכולה לסבול את הקטע הזה של לשלם על משהו והוא לא ישר ביד שלי. לא לעניין. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201102-143535_instagram-01-1-1024x1024.jpeg

אם היית צריכה לבחור שלושה פריטים שהם מאסט בארון של כל אחת, מה הם היו?

סקיני שחור, שמלה שחורה מושלמת שנראית עלייך תמיד טוב ומעיל סטייטמנט מהמם. עדיף מצמר בצבע ורוד. וואו, אני מחרידה ובייסיק ברמות. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201018-205653_instagram-01-1024x1024.jpeg

יעל רגב, בואי נדבר גם על ביוטי!

יש לך בושם או מותג בישום אהוב במיוחד?

הבושם האהוב עליי שאני קוראת לו גם ‘בושם הדייטים’ שלי הוא הבושם Quelques Notes D’amour של איב רושה שאני באמת קונה אותו בסטוקים. יש לו ריח מתוק ונשי ומושלם ואני פשוט מרגישה שהוא נוצר בשבילי. 

אני גם מאוד אוהבת בשמים של ג’ו מלון, בעיקר את Basil & Mandarin ואת Orris & Sandalwood. עוד בושם מושלם הוא Raspberry & Matcha Green של לאוקסיטן מהשת”פ שלהם עם פייר הרמה. כמו שאתן מבינות, אני אוהבת ניחוחות מתוקים. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201102-140714_instagram-01-1024x1024.jpeg

מוצר טיפוח שעושה את העבודה?

אחד? שמן בלו אורקיד של קלרינס שאין לו תחליף. הניקוי של ד”ר האושקה וכמובן גם הטונר שלהם. להגנה מהשמש אני מעדיפה את Clinique Superdefende SPF 25. חוץ מזה, גיליתי לאחרונה את Active Moist של דרמלוג’יקה והוא קרם לחות מושלם. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201102-140753_instagram-01-1024x1024.jpeg

מוצר איפור שאת שומרת לו אמונים?

עיפרון הגבות Browstyler של דיור. גם אם הוא יעלה 1,000 שקלים אני אמשיך לקנות אותו כי אין לו תחליף. מבחינת סגנון מוצר הוא מזכיר את ה-Brow Wiz של אנסטסיה שכולן אוהבות, אבל אצלה אין את הגוון המדוייק, גוון 2 של דיור, שהוא מעין שחור אפרפר נייטרלי שהוא פשוט מושלם בשבילי. גם מוצר שאני קונה בסטוקים כמו נייר טואלט. 

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא screenshot_20201018-205701_instagram-01-1-1024x1024.jpeg

רוצות עוד יעל רגב? מוזמנות לעקוב אחריה בלחיצה כאן, ולבקר בערוץ היוטיוב שלה בלחיצה כאן. לכל הכתבות במדור ‘בארון של’ לחצו כאן.

אהבת את הפוסט? שלחי אותו לחברה שתהנה גם:

2 תגובות

  1. את
    ממש יפה ומקסימה.איפה את קונה טאת השמלות הפרחןניות המקסימות שלך?

    1. היי, אם את מתכוונת ליעל מהכתבה – ממליצה לפנות אליה ישירות באינסטגרם שלה שמקושר באתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד כתבות בנושא: